Skip to main content

Werkwijze

Werkwijze

Wij ondersteunen op het gebied van omgevingsvergunningen door middel van outsourcing en advies. De lokale overheid kan met elk vraagstuk bij ons terecht. Onze opdrachtgevers bestaan hoofdzakelijk uit gemeenten en omgevingsdiensten. Wij bieden ze kennis, kwaliteit en capaciteit. Door maatwerk te leveren, zorgen we voor een passende oplossing voor jou als organisatie.

Om onze opdrachtgevers het beste te ondersteunen focussen wij ons op vier pijlers: kwaliteit, tijdigheid, bereikbaarheid en transparantie.

Wij ondersteunen op het gebied van omgevingsvergunningen door middel van outsourcing en advies. De lokale overheid kan met elk vraagstuk bij ons terecht. Onze opdrachtgevers bestaan hoofdzakelijk uit gemeenten en omgevingsdiensten. Wij bieden ze kennis, kwaliteit en capaciteit. Door maatwerk te leveren, zorgen we voor een passende oplossing voor jou als organisatie.

Om onze opdrachtgevers het beste te ondersteunen focussen wij ons op vier pijlers: kwaliteit, tijdigheid, bereikbaarheid en transparantie.

Kwaliteit

Ons team streeft naar de hoogst haalbare kwaliteit in de verleende dienst. Wij doen er alles aan om jou, als opdrachtgever, tevreden te stellen. Om dit haalbaar te maken moet de basis goed zijn. Dit betekent dat we onze teams zorgvuldig samenstellen, een aantal ingebouwde momenten voor collegiale toetsing hanteren en onze kennis up-to-date houden door middel van bijscholing. Aan de hand van het vier-ogen-principe, dat we op het volledige proces toepassen, met daarbij de controlemomenten van een van onze projectleiders, creëren we het beste resultaat.

Tijdigheid

“Afspraak is afspraak” is onze mentaliteit. Wij werken binnen de gestelde termijnen en houden ons hier strikt aan. De projectleider is daar scherp op en zal aansturen waar nodig. Om iedere aanvraag zo concreet mogelijk aan te pakken doorlopen we alle stappen op het afgesproken moment en verwerken we dit in de systemen om de aanvrager en de opdrachtgever op de hoogte te houden van de voortgang. Ontstaat er een vertraging buiten onze macht? In dat geval verlengen wij de termijn en wordt dit vroegtijdig gecommuniceerd.

Bereikbaarheid

Bereikbaarheid is voor ons van groot belang. We begrijpen dat communicatie tussen aanvragers en collega’s belangrijk is en zijn daarom altijd bereikbaar voor vragen, opmerkingen of feedback. We staan klaar om te helpen waar we kunnen en denken graag mee om tot de beste oplossing te komen. Op werkdagen nemen we, tenzij we in een overleg zitten, tussen 9.00 en 17.00 uur direct de telefoon op. Als we een oproep missen, bellen we altijd zo snel mogelijk terug.

Transparantie

Tot slot is transparantie een belangrijke pijler waar wij ons als team aan houden. We vinden het belangrijk dat iedereen weet waar hij aan toe is en wat ze kunnen verwachten, om misverstanden te voorkomen. Wij werken vanuit het systeem van de gemeente, informeren over onze werkwijze en maken graag heldere afspraken met onze opdrachtgevers over wederzijdse verwachtingen. De behandelend adviseur neemt de hele aanvraag van begin tot eind door zodat wij goed op de hoogte zijn van wat er speelt.

Planklare oplossingen voor capaciteitsproblemen

Planklare oplossingen voor capaciteitsproblemen